Helpdesk & Servicedesk

وبلاگ جهت معرفی سیستم Helpdesk و Servicedesk

Helpdesk & Servicedesk

وبلاگ جهت معرفی سیستم Helpdesk و Servicedesk

Helpdesk & Servicedesk

در این وبلاگ سعی شده راه اندازی یک سیستم Helpdesk یا Servicedesk مبتنی بر ITIL Framework به کاربران محترم آموزش داده شود. در این وبلاگ اصول مدیریت منابع و تجهیزات IT که آنرا ITAM یا Information Technology Asset Management مینماند نیز آشنا شوید

بایگانی

آشنایی با نرم افزار Sysaid

SysAid Free Asset Management Software

آیا واحد IT غیر متمرک داریم  و تجهیزات شما در پروژه های گوناگون توزیع شده اند؟ حجم تامین قطعات و تجهیزات IT در سازمان شما بالاست؟ تعویض قطعات و مشکلات نرم افزاری زمان زیادی از شما میگیرد؟ داشتن یک سیستم Helpdesk موثر با تصور اینکه ۱۰۰۰ تجهیز کامپیوتری با پراکندگی بعد مسافت مختلف در اتاقها و ساختمانهای یک سازمان یا پروژه بزرگ موجود است، سخت است! ضمن اینکه تجهیزات جانبی مثل پرینترها ، فاکس ها و اسکنرها و مودم های مختلف احتمالی نیز به این جمع اضافه می شوند و همه با یک سیستم شبکه بی سیم و با سیم متصلند.

پاسخ نیازهای فوق را شما می توانید در نرم افزار رایگان ( البته نسبتا” رایگان) SysAid Free Asset Management Software ببینید.این نرم افزاری است که کلیه تجهیزات کامپیوتری و لوازامات جانبی آن را در کل سازمان به صورت آنلاین و تحت شبکه تحت نظارت و کنترل دارد و درواقع مدیریت می کند و کلیه اشکلات محتمل در سیستم ها را به صورت کنترل از راه دور  به شما اعلام و در صورت لزوم رفع میکند.اگر سازمان شما بزرگ است و تعداد سیستم های کامپیوتری آن زیاد و یک واحد انفورماتیک با منابع، پرسنل و زمان محدود دارید نرم افزار SysAid Free Asset Management Software را تجربه کنید.

دانلود از این لینک.

free-asset-management-software


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی