Helpdesk & Servicedesk

وبلاگ جهت معرفی سیستم Helpdesk و Servicedesk

Helpdesk & Servicedesk

وبلاگ جهت معرفی سیستم Helpdesk و Servicedesk

Helpdesk & Servicedesk

در این وبلاگ سعی شده راه اندازی یک سیستم Helpdesk یا Servicedesk مبتنی بر ITIL Framework به کاربران محترم آموزش داده شود. در این وبلاگ اصول مدیریت منابع و تجهیزات IT که آنرا ITAM یا Information Technology Asset Management مینماند نیز آشنا شوید

بایگانی

بازدید کننده ی محترم

بنده محمد قهرمانی کارشناس مانیتورینگ و راه اندازی مرکز تماس Helpdesk آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمین مسایل زیر میباشم

- راه اندازی سیستم Helpdesk منطبق برITIL V3 Framework

- راه اندازی سیستم مانیتورینگ هوشمند شبکه های Enterprise

- ارائه راه کارهای مبتنی بر دسکتاپ مجازی و VDI

- راه اندازی مدیریت منابع و دارایی هایIT

با سپاس

شماره تماس  09125346348  - 77244784